Skip to content

Psihološka pomoć mladima

Psiholozi i adolescentni psihoterapeuti pomoći će mladoj osobi prilikom emocionalnih, socijalnih i problema u ponašanju kroz psihološko savjetovanje.

Odabir odgovarajućeg studija i/ili zanimanja olakšat će profesionalno usmjeravanje i savjetovanje. Pomoć u učenju namijenjena je mladima s teškoćama pamćenja, zapamćivanja i organizacije školskog gradiva.

Što je profesionalno usmjeravanje?

Profesionalno usmjeravanje skup različitih aktivnosti koje pojedincima omogućuju identificirati vlastite mogućnosti, kompetencije i interese u različitio doba života, kako bi donijeli odluke o obrazovanju, osposobljavanju i zapošljavanju i upravljali vlastitom profesionalnom karijerom.

Narudžba za profesionalno usmjeravanje

Ukoliko ste zainteresirani za profesionalno usmjeravanje u Centru Sirius, molimo Vas da popunite ovu prijavnicu , a mi ćemo Vam se povratno javiti najkasnije 2 radna dana nakon što zaprimimo Vašu prijavu.

Poveznica na prijavnicu:

Zašto je važno profesionalno usmjeravanje?

U radu provedemo jednu trećinu svog života, radimo 7 do 8 sati na dan, 5 ili 6 dana u tjednu, 35 do 40 godina. Raditi posao koji nas veseli i u kojem smo uspješni od neizmjerne je važnosti za čovjekovu sreću. Stoga je odabir primjerenog zanimanja jedna od najvažnijih životnih odluka.

Kada se odlučiti na profesionalno usmjeravanje?

  •     Kada želite saznati koje je zanimanje za vas primjereno
  •     Kada želite odabrati odgovarajuću srednju školu/fakultet
  •     Kada želite potvrditi svoj izbor
  •     Kada želite saznati koje su vam sposobnosti najrazvijenije
  •     Kada želite promijeniti zanimanje

Što profesionalno usmjeravanje uključuje?

  • Psihologijsko testiranje različitih intelektualnih sposobnosti – verbalno, numeričko, apstraktno, spacijalno i mehaničko rasuđivanje te poznavanje gramatike i pravopisa povezanih s aktivnostima unutar različitih zanimanja. Naime, što su sposobnosti za neko zanimanje veće, veća je i vjerojatnost da ćemo trebati manji angažman za postizanje uspjeha i doživljavati manje neuspjeha u radu. Zamislite pjevača bez sluha ili pak televizijskog voditelja koji nema dobre verbalne sposobnosti pa svako malo zamuckuje i zastajkuje u govoru. Svako zanimanje traži različite sposobnosti koje određuju pojedinčev domet u uspješnosti obavljanja posla.
  • Testiranje osobina ličnosti – dominantne osobine ličnosti, uobičajene obrasce ponašanja i reagiranja te zainteresiranost za učenje i usvajanje novih znanja. Ako ste zatvoreni, povučeni i ne uživate u društvu većeg broja ljudi, bolje će vam odgovarati poslovi koje morate obavljati samostalno i koji ne uključuju mnoštvo kontakata s drugima.
  • Testiranje profesionalnih interesa – interesi se odnose na ono što nam se sviđa, što nam je ugodno i u čemu uživamo. To su aktivnosti kojima se bavimo, predmeti koji nam se sviđaju i sve ono što nam je zabavno, uzbudljivo ili izazovno. Interesi nam pomažu da bolje upoznamo same sebe i lakše donesemo odluku o vlastitom zanimanju ili karijeri.
  • Razgovor s psihologom – savjetovanje vezano uz odabir i realizaciju zanimanja.
  • Pisano izvješće o rezultatima testiranja – dobiveni rezultati psihologijske obrade prezentiraju se pojedincu, odnosno učeniku i roditeljima usmeno i pisano u formi izvješća.

Adolescencija je razdoblje sazrijevanja kroz koje se dijete priprema za odraslu dob. Intenzivne fizičke, seksualne, emocionalne, psihosocijalne i kognitivne promjene s kojima se adolescent susreće čine ovo razdoblje vremenom zbunjenosti, ali i otkrića. Adolescenti korak po korak napuštaju sigurnost djetinjstva i preuzimaju odgovornosti odraslih.

Dugi je niz zadaća koje adolescent u procesu sazrijevanja ličnosti mora savladati kako bi, u harmoniji sa sobom i sa svijetom, slijedio zahtjeve koje donosi status odraslog.

Promjene koje se zbivaju u pubertetu i adolescenciji toliko su nagle i brze da su i roditelji i dijete zatečeni.

Upravo iz toga razloga, često se događa da roditelji zbunjeni promjenama u ponašanju svog djeteta reagiraju ljutnjom, krutim granicama i neodobravanjem, što nerijetko dovodi do još većih otpora kod mladih osoba.

Što je integrativna psihoterapija i koji je njezin cilj?

Cilj integrativne psihoterapije je da adolescenti kroz različite integrirane tehnike dobiju priliku iskazati svoju kreativnost i doživjeti sebe na drugačiji, a opet zaštićen način. Terapeut koristeći različite tehnike (igra, crtež, imaginaciju, razgovor) pomaže mladoj osobi razumjeti i integrirati svoje osjećaje – strah, ljutnju, sram, zbunjenost sobom i drugima te kroz novi, kreativniji način izraziti ono što „govori kroz simptom“.

Glavni cilj, bez obzira na simptome, jest pomoći mladoj osobi da povrati prijašnju razinu funkcioniranja, poboljša samopoštovanje i samopouzdanje te da razvije strategije suočavanja s problemom. To se najčešće odvija na suptilne načine, ali se učinci mogu uočiti u adolescentovom dnevnom funkcioniranju.

Kako se uključiti u integrativnu psihoterapiju?

Uvodni susret je zajednički susret roditelja, adolescenta i terapeuta i obično traje 60 minuta. Ukoliko je moguće, dobro je da na uvodni razgovor dođu oba roditelja.

Na temelju razgovora s roditeljima i adolescentom, terapeut predlaže oblik rada koji bi bio najprimjereniji za adolescenta. Ukoliko su adolescent, roditelji i terapeut suglasni da adolescent sudjeluje u psihoterapiji zaključuju terapijski sporazum kojim su definirana prava i obveze adolescenta, roditelja i terapeuta.

Ukoliko ste mlada osoba koja nailazi na neke od poteškoća u odrastanju ili ste roditelj koji razmišlja o uključivanju Vašeg djeteta u individualan terapijski rad slobodno nas kontaktirajte.

  •  

Budući da se u školama najčešće ne posvećuje dovoljno pažnje podučavanju vještinama učenja, velik broj učenika i studenata ne postiže željeni školski uspjeh upravo iz razloga što ne znaju kako učiti.

Kroz pet individualnih i/ili grupnih susreta učenici i studenti razvit će vještine lakšeg pamćenja informacija, povezivanja dijelova gradiva u smislene cjeline, izlaganja pred drugima te planiranja vlastitog učenja. Polaznici će naučiti kako efikasnije učiti, neovisno o sadržaju samog gradiva.

Tijekom 5 susreta polaznici savladavaju sljedeće tematske cjeline:

  1. Organizacija vremena i učenja
  2. Tehnike lakšeg usvajanja i zapamćivanja gradiva
  3. Metode povećanja koncentracije
  4. Motivacija za učenje
  5. Tehnike svladavanja treme pred usmeno ispitivanje

Individualni način rada uključuje 5 susreta po 45 minuta.

Grupni rad odvija se u grupama do najviše 6 učenika te uključuje 5 susreta po 2 sata.

Program se održava u Siriusu, Bužanova 10, 10000 Zagreb.

Prijave za sudjelovanje (individualno i/ili grupno) zaprimaju se putem prijavnog obrasca kojem možete pristupiti preko sljedeće poveznice: https://goo.gl/forms/EcplPDQeIGR6Ash43

Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti putem e-maila: djeca@centar-sirius.hr ili telefona: 01/6701 224.

 

Pomoć u učenju održava se prema predbilježbama i potrebama korisnika i besplatna je za djecu iz jednoroditeljskih obitelji.

Profesionalno usmjeravanje

Individualni terapijski rad s adolescentima

Razvojna vještina učenja – “Učimo kako učiti kroz individalni i grupni rad!”

Profesionalno usmjeravanje

Što je profesionalno usmjeravanje?

Profesionalno usmjeravanje skup različitih aktivnosti koje pojedincima omogućuju identificirati vlastite mogućnosti, kompetencije i interese u različitio doba života, kako bi donijeli odluke o obrazovanju, osposobljavanju i zapošljavanju i upravljali vlastitom profesionalnom karijerom.

Narudžba za profesionalno usmjeravanje

Ukoliko ste zainteresirani za profesionalno usmjeravanje u Centru Sirius, molimo Vas da popunite ovu prijavnicu , a mi ćemo Vam se povratno javiti najkasnije 2 radna dana nakon što zaprimimo Vašu prijavu.

Poveznica na prijavnicu:

Zašto je važno profesionalno usmjeravanje?

U radu provedemo jednu trećinu svog života, radimo 7 do 8 sati na dan, 5 ili 6 dana u tjednu, 35 do 40 godina. Raditi posao koji nas veseli i u kojem smo uspješni od neizmjerne je važnosti za čovjekovu sreću. Stoga je odabir primjerenog zanimanja jedna od najvažnijih životnih odluka.

Kada se odlučiti na profesionalno usmjeravanje?

  •     Kada želite saznati koje je zanimanje za vas primjereno
  •     Kada želite odabrati odgovarajuću srednju školu/fakultet
  •     Kada želite potvrditi svoj izbor
  •     Kada želite saznati koje su vam sposobnosti najrazvijenije
  •     Kada želite promijeniti zanimanje

Što profesionalno usmjeravanje uključuje?

  • Psihologijsko testiranje različitih intelektualnih sposobnosti – verbalno, numeričko, apstraktno, spacijalno i mehaničko rasuđivanje te poznavanje gramatike i pravopisa povezanih s aktivnostima unutar različitih zanimanja. Naime, što su sposobnosti za neko zanimanje veće, veća je i vjerojatnost da ćemo trebati manji angažman za postizanje uspjeha i doživljavati manje neuspjeha u radu. Zamislite pjevača bez sluha ili pak televizijskog voditelja koji nema dobre verbalne sposobnosti pa svako malo zamuckuje i zastajkuje u govoru. Svako zanimanje traži različite sposobnosti koje određuju pojedinčev domet u uspješnosti obavljanja posla.
  • Testiranje osobina ličnosti – dominantne osobine ličnosti, uobičajene obrasce ponašanja i reagiranja te zainteresiranost za učenje i usvajanje novih znanja. Ako ste zatvoreni, povučeni i ne uživate u društvu većeg broja ljudi, bolje će vam odgovarati poslovi koje morate obavljati samostalno i koji ne uključuju mnoštvo kontakata s drugima.
  • Testiranje profesionalnih interesa – interesi se odnose na ono što nam se sviđa, što nam je ugodno i u čemu uživamo. To su aktivnosti kojima se bavimo, predmeti koji nam se sviđaju i sve ono što nam je zabavno, uzbudljivo ili izazovno. Interesi nam pomažu da bolje upoznamo same sebe i lakše donesemo odluku o vlastitom zanimanju ili karijeri.
  • Razgovor s psihologom – savjetovanje vezano uz odabir i realizaciju zanimanja.
  • Pisano izvješće o rezultatima testiranja – dobiveni rezultati psihologijske obrade prezentiraju se pojedincu, odnosno učeniku i roditeljima usmeno i pisano u formi izvješća.

Individualni terapijski rad s adolescentima

  • Adolescencija je razdoblje sazrijevanja kroz koje se dijete priprema za odraslu dob. Intenzivne fizičke, seksualne, emocionalne, psihosocijalne i kognitivne promjene s kojima se adolescent susreće čine ovo razdoblje vremenom zbunjenosti, ali i otkrića. Adolescenti korak po korak napuštaju sigurnost djetinjstva i preuzimaju odgovornosti odraslih.

    Dugi je niz zadaća koje adolescent u procesu sazrijevanja ličnosti mora savladati kako bi, u harmoniji sa sobom i sa svijetom, slijedio zahtjeve koje donosi status odraslog.

    Promjene koje se zbivaju u pubertetu i adolescenciji toliko su nagle i brze da su i roditelji i dijete zatečeni.

    Upravo iz toga razloga, često se događa da roditelji zbunjeni promjenama u ponašanju svog djeteta reagiraju ljutnjom, krutim granicama i neodobravanjem, što nerijetko dovodi do još većih otpora kod mladih osoba.

    Što je integrativna psihoterapija i koji je njezin cilj?

    Cilj integrativne psihoterapije je da adolescenti kroz različite integrirane tehnike dobiju priliku iskazati svoju kreativnost i doživjeti sebe na drugačiji, a opet zaštićen način. Terapeut koristeći različite tehnike (igra, crtež, imaginaciju, razgovor) pomaže mladoj osobi razumjeti i integrirati svoje osjećaje – strah, ljutnju, sram, zbunjenost sobom i drugima te kroz novi, kreativniji način izraziti ono što „govori kroz simptom“.

    Glavni cilj, bez obzira na simptome, jest pomoći mladoj osobi da povrati prijašnju razinu funkcioniranja, poboljša samopoštovanje i samopouzdanje te da razvije strategije suočavanja s problemom. To se najčešće odvija na suptilne načine, ali se učinci mogu uočiti u adolescentovom dnevnom funkcioniranju.

    Kako se uključiti u integrativnu psihoterapiju?

    Uvodni susret je zajednički susret roditelja, adolescenta i terapeuta i obično traje 60 minuta. Ukoliko je moguće, dobro je da na uvodni razgovor dođu oba roditelja.

    Na temelju razgovora s roditeljima i adolescentom, terapeut predlaže oblik rada koji bi bio najprimjereniji za adolescenta. Ukoliko su adolescent, roditelji i terapeut suglasni da adolescent sudjeluje u psihoterapiji zaključuju terapijski sporazum kojim su definirana prava i obveze adolescenta, roditelja i terapeuta.

    Ukoliko ste mlada osoba koja nailazi na neke od poteškoća u odrastanju ili ste roditelj koji razmišlja o uključivanju Vašeg djeteta u individualan terapijski rad slobodno nas kontaktirajte.

    •  

Razvojna vještina učenja – “Učimo kako učiti kroz individalni i grupni rad!”

Budući da se u školama najčešće ne posvećuje dovoljno pažnje podučavanju vještinama učenja, velik broj učenika i studenata ne postiže željeni školski uspjeh upravo iz razloga što ne znaju kako učiti.

Kroz pet individualnih i/ili grupnih susreta učenici i studenti razvit će vještine lakšeg pamćenja informacija, povezivanja dijelova gradiva u smislene cjeline, izlaganja pred drugima te planiranja vlastitog učenja. Polaznici će naučiti kako efikasnije učiti, neovisno o sadržaju samog gradiva.

Tijekom 5 susreta polaznici savladavaju sljedeće tematske cjeline:

  1. Organizacija vremena i učenja
  2. Tehnike lakšeg usvajanja i zapamćivanja gradiva
  3. Metode povećanja koncentracije
  4. Motivacija za učenje
  5. Tehnike svladavanja treme pred usmeno ispitivanje

Individualni način rada uključuje 5 susreta po 45 minuta.

Grupni rad odvija se u grupama do najviše 6 učenika te uključuje 5 susreta po 2 sata.

Program se održava u Siriusu, Bužanova 10, 10000 Zagreb.

Prijave za sudjelovanje (individualno i/ili grupno) zaprimaju se putem prijavnog obrasca kojem možete pristupiti preko sljedeće poveznice: https://goo.gl/forms/EcplPDQeIGR6Ash43

Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti putem e-maila: djeca@centar-sirius.hr ili telefona: 01/6701 224.

 

Pomoć u učenju održava se prema predbilježbama i potrebama korisnika i besplatna je za djecu iz jednoroditeljskih obitelji.