Psiholozi i adolescentni psihoterapeuti pomoći će mladoj osobi prilikom emocionalnih, socijalnih i problema u ponašanju kroz psihološko savjetovanje.
Odabir odgovarajućeg studija i/ili zanimanja olakšat će profesionalno usmjeravanje i savjetovanje. Pomoć u učenju namijenjena je mladima s teškoćama pamćenja, zapamćivanja i organizacije školskog gradiva.
Što je profesionalno usmjeravanje?
Profesionalno usmjeravanje skup različitih aktivnosti koje pojedincima omogućuju identificirati vlastite mogućnosti, kompetencije i interese u različitio doba života, kako bi donijeli odluke o obrazovanju, osposobljavanju i zapošljavanju i upravljali vlastitom profesionalnom karijerom.
Narudžba za profesionalno usmjeravanje
Ukoliko ste zainteresirani za profesionalno usmjeravanje u Centru Sirius, molimo Vas da popunite ovu prijavnicu , a mi ćemo Vam se povratno javiti najkasnije 2 radna dana nakon što zaprimimo Vašu prijavu.
Poveznica na prijavnicu:
Zašto je važno profesionalno usmjeravanje?
U radu provedemo jednu trećinu svog života, radimo 7 do 8 sati na dan, 5 ili 6 dana u tjednu, 35 do 40 godina. Raditi posao koji nas veseli i u kojem smo uspješni od neizmjerne je važnosti za čovjekovu sreću. Stoga je odabir primjerenog zanimanja jedna od najvažnijih životnih odluka.
Kada se odlučiti na profesionalno usmjeravanje?
Što profesionalno usmjeravanje uključuje?
Adolescencija je razdoblje sazrijevanja kroz koje se dijete priprema za odraslu dob. Intenzivne fizičke, seksualne, emocionalne, psihosocijalne i kognitivne promjene s kojima se adolescent susreće čine ovo razdoblje vremenom zbunjenosti, ali i otkrića. Adolescenti korak po korak napuštaju sigurnost djetinjstva i preuzimaju odgovornosti odraslih.
Dugi je niz zadaća koje adolescent u procesu sazrijevanja ličnosti mora savladati kako bi, u harmoniji sa sobom i sa svijetom, slijedio zahtjeve koje donosi status odraslog.
Promjene koje se zbivaju u pubertetu i adolescenciji toliko su nagle i brze da su i roditelji i dijete zatečeni.
Upravo iz toga razloga, često se događa da roditelji zbunjeni promjenama u ponašanju svog djeteta reagiraju ljutnjom, krutim granicama i neodobravanjem, što nerijetko dovodi do još većih otpora kod mladih osoba.
Što je integrativna psihoterapija i koji je njezin cilj?
Cilj integrativne psihoterapije je da adolescenti kroz različite integrirane tehnike dobiju priliku iskazati svoju kreativnost i doživjeti sebe na drugačiji, a opet zaštićen način. Terapeut koristeći različite tehnike (igra, crtež, imaginaciju, razgovor) pomaže mladoj osobi razumjeti i integrirati svoje osjećaje – strah, ljutnju, sram, zbunjenost sobom i drugima te kroz novi, kreativniji način izraziti ono što „govori kroz simptom“.
Glavni cilj, bez obzira na simptome, jest pomoći mladoj osobi da povrati prijašnju razinu funkcioniranja, poboljša samopoštovanje i samopouzdanje te da razvije strategije suočavanja s problemom. To se najčešće odvija na suptilne načine, ali se učinci mogu uočiti u adolescentovom dnevnom funkcioniranju.
Kako se uključiti u integrativnu psihoterapiju?
Uvodni susret je zajednički susret roditelja, adolescenta i terapeuta i obično traje 60 minuta. Ukoliko je moguće, dobro je da na uvodni razgovor dođu oba roditelja.
Na temelju razgovora s roditeljima i adolescentom, terapeut predlaže oblik rada koji bi bio najprimjereniji za adolescenta. Ukoliko su adolescent, roditelji i terapeut suglasni da adolescent sudjeluje u psihoterapiji zaključuju terapijski sporazum kojim su definirana prava i obveze adolescenta, roditelja i terapeuta.
Ukoliko ste mlada osoba koja nailazi na neke od poteškoća u odrastanju ili ste roditelj koji razmišlja o uključivanju Vašeg djeteta u individualan terapijski rad slobodno nas kontaktirajte.
Budući da se u školama najčešće ne posvećuje dovoljno pažnje podučavanju vještinama učenja, velik broj učenika i studenata ne postiže željeni školski uspjeh upravo iz razloga što ne znaju kako učiti.
Kroz pet individualnih i/ili grupnih susreta učenici i studenti razvit će vještine lakšeg pamćenja informacija, povezivanja dijelova gradiva u smislene cjeline, izlaganja pred drugima te planiranja vlastitog učenja. Polaznici će naučiti kako efikasnije učiti, neovisno o sadržaju samog gradiva.
Tijekom 5 susreta polaznici savladavaju sljedeće tematske cjeline:
Individualni način rada uključuje 5 susreta po 45 minuta.
Grupni rad odvija se u grupama do najviše 6 učenika te uključuje 5 susreta po 2 sata.
Program se održava u Siriusu, Bužanova 10, 10000 Zagreb.
Prijave za sudjelovanje (individualno i/ili grupno) zaprimaju se putem prijavnog obrasca kojem možete pristupiti preko sljedeće poveznice: https://goo.gl/forms/EcplPDQeIGR6Ash43
Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti putem e-maila: djeca@centar-sirius.hr ili telefona: 01/6701 224.
Pomoć u učenju održava se prema predbilježbama i potrebama korisnika i besplatna je za djecu iz jednoroditeljskih obitelji.
Profesionalno usmjeravanje skup različitih aktivnosti koje pojedincima omogućuju identificirati vlastite mogućnosti, kompetencije i interese u različitio doba života, kako bi donijeli odluke o obrazovanju, osposobljavanju i zapošljavanju i upravljali vlastitom profesionalnom karijerom.
Ukoliko ste zainteresirani za profesionalno usmjeravanje u Centru Sirius, molimo Vas da popunite ovu prijavnicu , a mi ćemo Vam se povratno javiti najkasnije 2 radna dana nakon što zaprimimo Vašu prijavu.
Poveznica na prijavnicu:
U radu provedemo jednu trećinu svog života, radimo 7 do 8 sati na dan, 5 ili 6 dana u tjednu, 35 do 40 godina. Raditi posao koji nas veseli i u kojem smo uspješni od neizmjerne je važnosti za čovjekovu sreću. Stoga je odabir primjerenog zanimanja jedna od najvažnijih životnih odluka.
Adolescencija je razdoblje sazrijevanja kroz koje se dijete priprema za odraslu dob. Intenzivne fizičke, seksualne, emocionalne, psihosocijalne i kognitivne promjene s kojima se adolescent susreće čine ovo razdoblje vremenom zbunjenosti, ali i otkrića. Adolescenti korak po korak napuštaju sigurnost djetinjstva i preuzimaju odgovornosti odraslih.
Dugi je niz zadaća koje adolescent u procesu sazrijevanja ličnosti mora savladati kako bi, u harmoniji sa sobom i sa svijetom, slijedio zahtjeve koje donosi status odraslog.
Promjene koje se zbivaju u pubertetu i adolescenciji toliko su nagle i brze da su i roditelji i dijete zatečeni.
Upravo iz toga razloga, često se događa da roditelji zbunjeni promjenama u ponašanju svog djeteta reagiraju ljutnjom, krutim granicama i neodobravanjem, što nerijetko dovodi do još većih otpora kod mladih osoba.
Što je integrativna psihoterapija i koji je njezin cilj?
Cilj integrativne psihoterapije je da adolescenti kroz različite integrirane tehnike dobiju priliku iskazati svoju kreativnost i doživjeti sebe na drugačiji, a opet zaštićen način. Terapeut koristeći različite tehnike (igra, crtež, imaginaciju, razgovor) pomaže mladoj osobi razumjeti i integrirati svoje osjećaje – strah, ljutnju, sram, zbunjenost sobom i drugima te kroz novi, kreativniji način izraziti ono što „govori kroz simptom“.
Glavni cilj, bez obzira na simptome, jest pomoći mladoj osobi da povrati prijašnju razinu funkcioniranja, poboljša samopoštovanje i samopouzdanje te da razvije strategije suočavanja s problemom. To se najčešće odvija na suptilne načine, ali se učinci mogu uočiti u adolescentovom dnevnom funkcioniranju.
Kako se uključiti u integrativnu psihoterapiju?
Uvodni susret je zajednički susret roditelja, adolescenta i terapeuta i obično traje 60 minuta. Ukoliko je moguće, dobro je da na uvodni razgovor dođu oba roditelja.
Na temelju razgovora s roditeljima i adolescentom, terapeut predlaže oblik rada koji bi bio najprimjereniji za adolescenta. Ukoliko su adolescent, roditelji i terapeut suglasni da adolescent sudjeluje u psihoterapiji zaključuju terapijski sporazum kojim su definirana prava i obveze adolescenta, roditelja i terapeuta.
Ukoliko ste mlada osoba koja nailazi na neke od poteškoća u odrastanju ili ste roditelj koji razmišlja o uključivanju Vašeg djeteta u individualan terapijski rad slobodno nas kontaktirajte.
Budući da se u školama najčešće ne posvećuje dovoljno pažnje podučavanju vještinama učenja, velik broj učenika i studenata ne postiže željeni školski uspjeh upravo iz razloga što ne znaju kako učiti.
Kroz pet individualnih i/ili grupnih susreta učenici i studenti razvit će vještine lakšeg pamćenja informacija, povezivanja dijelova gradiva u smislene cjeline, izlaganja pred drugima te planiranja vlastitog učenja. Polaznici će naučiti kako efikasnije učiti, neovisno o sadržaju samog gradiva.
Tijekom 5 susreta polaznici savladavaju sljedeće tematske cjeline:
Individualni način rada uključuje 5 susreta po 45 minuta.
Grupni rad odvija se u grupama do najviše 6 učenika te uključuje 5 susreta po 2 sata.
Program se održava u Siriusu, Bužanova 10, 10000 Zagreb.
Prijave za sudjelovanje (individualno i/ili grupno) zaprimaju se putem prijavnog obrasca kojem možete pristupiti preko sljedeće poveznice: https://goo.gl/forms/EcplPDQeIGR6Ash43
Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti putem e-maila: djeca@centar-sirius.hr ili telefona: 01/6701 224.
Pomoć u učenju održava se prema predbilježbama i potrebama korisnika i besplatna je za djecu iz jednoroditeljskih obitelji.